Vrele gume

Forum internet izdanja časopisa za automobilizam, motociklizam i nautiku
Danas je Čet, 22. 11 2018. 12:31

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 3 Posta ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: DAKAR 2015.
PostPoslato: Čet, 11. 12 2014. 0:09 
OffLine
New Member

Pridružio se: Pon, 01. 12 2014. 12:14
Postovi: 8
37. Dakar reli, sedmi koji se održava na tlu Južne Amerike – startuje iz Buenos Airesa, Argentina 4. januara i završava se u istom gradu 17. januara , nakon 13 etapa.

Ukupno je prijavljeno 414 vozila koja kreću sa startne linije. Itineter je paklen, od pustinskih dina, preko kamenitog terena do movara u ukupnoj dužini od 9,000 kilometara kroz Argentinu, Čile i Boliviju.

PRATIĆEMO SVE U REALNOM VREMENU!!!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: DAKAR 2015.
PostPoslato: Pet, 26. 12 2014. 22:24 
OffLine
New Member

Pridružio se: Pon, 01. 12 2014. 12:14
Postovi: 8
Renault Duster Team Dakar 2015. je potpuno spreman za start relija. Međutim, to upravi Renaulta nije dosta budući da su danas javno objavili i svoja očekivanja da se Duster nakon poslednje etape nađe u prvih 10 timova. Sam pogled na startnu listu već unapred kazuje da to neće biti ni malo lak poduhvat. Treba izdržati čak 13 etapa i preko 9.000 kilometara pustinje, kamenjara i močvara ali i parirati slavnoj konkurenciji poput Mini X-Raid, Peugeot,...

Ipak osnova za visok plasman Dustera se nalazi u kvalitetu automobila i njegovom V8 agregatu od 380 KS ali i u prošlogodišnjem 14. mestu u ukupnom plasmanu.

Da podsetimo, reli Dakar 2015 startuje 04. januara i završava se 17. januara. 

enault Duster Team Dakar 2015 spreman!


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Uto, 20. 1 2015. 19:33 
OffLine
New Member

Pridružio se: Pon, 01. 12 2014. 12:14
Postovi: 8
Šampioni - Mark Koma, Naser Al-Atija, Rafal Sonik i Ajrat Mardejev

1



Etapa 13

Rosario - Buenos Aires

Trinaesta, finalna etapa Dakar relija 2015., bila je skraćena u Argentini zbog obilnih padavina koje su vožnju učinile gotovo nemogućom, tako da je poslednji specijal od Rozaria do Buenos Airesa predstavljao samo 
Motocikli su prošli samo dve kontrolne tačke, prešavši 110 km, nakon čega su rezultati finalizovani, dok su automobili, koji su krenuli ranije, kompletirali samo 34 km.

Motocikli
Mark Koma je kralj Dakara, peti put. Ivan Jakeš je pobedio na etapi, drugi je bio Štefan Svitko a treći Tobi Prajs. Dakle, trostruka pobeda vozača KTM-a. 
Koma je startovao sa 17 minuta prednosti u odnosu na Paula Gonsalvesa u generalnom plasmanu, sa ciljem da izbegne svaku eventualnu grešku i dovede svoj KTM bezbedno do cilja. Pogled na stazu nije bio nimalo ohrabrujući za vozače jer je bilo ekstremno klizavo zbog obilne kiše, a s obzirom na rastuću opasnost, organizatori su odlučili da prekinu trku na drugoj kontrolnoj tački. 
Koma je bio peti na poslednjoj etapi, samo 3 minuta iza Gonsalvesa, tako da je mogao da započne svoje peto Dakar slavlje.
Gonsalves i Prajs su se pridružili Komi na podijumu, a Australijanac može da se pohvali jednim od najupečatljivijih debija u novijoj eri Dakara.
Mark Koma: „Neverovatno, ni u najluđim snovima nisam očekivao da ću sve ovo postići. Izvanredan je osećaj pet puta pobediti ovde.“

Automobili
Naser Al-Atija je očekivano pobedio u konkurenciji automobila. Robi Gordon je pobedio na skraćenoj finalnoj etapi sa 13 minuta i 16 sekundi ispred Liroja Paultera. Šesto mesto Katarca je bilo dovoljno da on opušteno osvoji svoju drugu titulu na Dakaru.
Al-Atija je bio jedan od favorita i pre početka najtežeg relija na svetu, a svoj status je opravdao pobedivši na uvodnoj etapi, da bi bio kažnjen naknadno sa 2 minuta. Pobedio je odmah i na sledećoj, drugoj etapi, i nakon toga su mu protivnici isključivo gledali u leđa. 
„Oduševljen sam pobedom na Dakaru“, rekao je on. „Fantastičan je osećaj jer smo dominirali trkom od samog početka i uspeli smo da kontrolišemo reli. Mnogi ljudi su zaslužni za ovo.“
Njegov veliki rival, Nani Roma, bio je ekstremno baksuzan, jer ga je kvar na automobilu na drugoj etapi sprečio da se upusti u borbu za odbranu titule. Španac je tu izgubio preko dva časa, te je reli za njega bio izgubljen. Ginijel de Vilijers iz Južne Afrike je sa Toyotom osvojio drugo mesto, 35 minuta, 34 sekunde iza Al-Atije.
„Svako želi da bude prvi, ali imamo razloga da budemo ponosni onim što smo napavili, jer smo ipak u nekim trenucima namučili Nasera“, rekao je de Vilijers. 
Krištof Holovčik iz Poljske je zaokružio podijum.

Kvadovi
Nakon sedam godina, Rafal Sonik je postao šampion Dakara. Poljak je na finalnoj etapi bio 13, i vozio je tek toliko brzo koliko je potrebno jer je imao ogromnu prednost zbog odustajanja Kasalea i Lafuentea. U prethodnih pet relija, Sonik je svaki put završavao među prvih pet. 2009. je bio treći, 2010. peti, 2012. četvrti, 2013. treći, 2014. drugi. 
„Čekao sam na ovaj trenutak sedam godina, i svaki dan sam se borio. Nikada nisam izgubio veru da će pre ili kasnije taj momenat doći“, rekao je Poljak. „Ovu pobedu posvećujem onima koji su sanjali ili još uvek sanjaju o Dakaru, i onim koji nisu mogli da ispune svoje snove, propativši mnogo da bi do njih došli. Ja sam ispunio svoj san, ali pobedu posvećujem onima kojima to nije uspelo.“
Drugi je bio Argentinac Heremias Gonzales, a treći Bolivijac Valter Nosilja. U poslednjoj etapi je najbrži bio Južnoafrikanac, Vilem Saijman, koji je sprečio Kristofa Deklerka da ostvari finalni „het-trik“.

Kamioni
Rus Ajrat Mardejev je završio Dakar reli 2015. pobedom u kategoriji teškaša, dok su njegove timske kolege iz Kamaza, Eduard Nikolaev i Andrej Karginov zaokružili podijum. 
Dakle, u konkurenciji kamiona, na Dakaru 2015., Kamaz Master tim je ostvario apsolutnu dominaciju.


Finalni plasman, Dakar 2015.

Motocikli

1. COMA (ESP) KTM
2. GONCALVES (PRT) HONDA
3. PRICE (AUS) KTM
4. KVINTANILJA (CHL) KTM
5. SVITKO (SVK) KTM
6. FARIA (PRT) KTM
7. CASTEAU (FRA) KTM
8. JAKES (SVK)
9. SANZ PLA-GIRIBERT (ESP)
10.PAIN (FRA) YAMAHA

Automobili

1. AL-ATTIYAH (QAT), BAUMEL (FRA) MINI
2. DE VILLIERS (ZAF), VOZ ZITZEWITZ (DEU) TOYOTA
3. HOLOWCZYC (POL), PANSERI (FRA) MINI
4. VAN LOON (NLD), ROSEGAAR (NLD) MINI
5. VASILYEV (RUS), ZHILTSOV (RUS) MINI
6. LAVIEILLE (FRA), MAIMON (FRA) TOYOTA
7. TEN BRINKE (NLD), COLSOUL (BEL) TOYOTA
8. SOUSA (PRT), FIUZA (PRT) MITSUBISHI
9. RAKHIMBAYEF (KAZ), NIKOLAEV (RUS) MINI
10.CHABOT (FRA), PILLOT (FRA) SMG


Kvadovi

1. SONIK (POL) YAMAHA
2. GONZALEZ FERIOLI (ARG) YAMAHA
3. NOSIGLIA (BOL) HONDA 
4. SANABRIA GALEANO (PRY) YAMAHA
5. DECLERCK (FRA) YAMAHA

Kamioni

1. MARDEEV (RUS), BELYAEV (RUS), SVISTUNOV (RUS) - KAMAZ
2. NIKOLAEV (RUS), YAKOVLEV (RUS), AKHMADEEV (RUS) - KAMAZ
3. KARGINOV (RUS), MOKEEV (RUS), LEONOV (RUS) - KAMAZ
4. LOPRAIS (CZE), MARCO ALCAYNA (ESP), VAN DER VAET (BEL) - MAN
5. SOTNKOV (RUS), DEVYATKIN (RUS), AFERIN (RUS) - KAMAZ


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 3 Posta ] 

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 2 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu
Ne možete slati prikačene fajlove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
POWERED_BY
Prevod - www.CyberCom.rs

www.vrelegume.rs