Vrele gume

Forum internet izdanja časopisa za automobilizam, motociklizam i nautiku
Danas je Čet, 22. 11 2018. 12:52

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 4 Posta ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: MotoGP Sezona 2014
PostPoslato: Sub, 23. 11 2013. 11:03 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pon, 10. 9 2007. 15:47
Postovi: 1056
Lokacija: Stara Pazova
Lorenzo u Hondi od 2015.?


Sezona 2013 MotoGP je završena. Postsezonska testiranja su okončana i sada teku pripreme unutar timova za sledeću sezonu. Došlo je do određenih rotacija među vozačima, pre svega prelaskom Cala Crutchlowa u Ducati, ponovo do Andree Doviziosoa, ali ono što se priprema za kraj naredne sezone možda budi najviše polemike.

Naime, vozačka postava fabričke Yamahe renutno je sastaveljna od Jorgea Lorenza, koji nije uspeo da odbrani titulu od Marca Marqueza iz Repsol Honde, i Valentina Rossija, veterana kome je sezona 2014 verovatno i poslednja u profesionalnoj karijeri. Dodatno, sve se glasnije čuju priče da će Lorenzo od 2015. godine biti član Repsol Honde jer i njemu ističe ugovor sa Yamahom na kraju 2014. godine.

“Ne možete odbaciti nijedan tim. Nikada ne možete znati šta će se u budućnosti desiti. Želeo bih da svoju profesionalnu karijeru završim u Yamahi, povlačeći se iz japanskog tima kao njihova legenda. Želeo bih da osvojim još jednu titulu, kao što su to učinili Rainey i Lawson, ali bih želeo i bolji motcikl. Stoga se nadam da će Yamaha biti sposobna da ih pruži i Valentinu i meni”.

Sa druge strane, potpredsednik Honda trkačkog tima, Shuhei Nakamoto, je već priznao da je zainteresovan za Lorenza i potvrdio da će razgovarati sa njim na temu sezone 2015.

“Marquez, Pedrosa i takođe Jorge Lorenzo, svi imaju dvogodišnje ugovore te ćemo razgovarati sa svom trojicom pred sezonu 2015”, izjavio je Nakamoto.

_________________
- Sex 'n' money is all we need..


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Sub, 30. 11 2013. 0:26 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pon, 10. 9 2007. 15:47
Postovi: 1056
Lokacija: Stara Pazova
Valentino Rossi se ne povlači 2014.?


Devetostruki MotoGP šampion u sve 3 kategorije, Valentino Rossi, polako zalazi u zenit svoje moto karijere. Ove godine je završio na četvrtom mestu u generalnom plasmanu, sa novim generacijama vozača ispred njega.

No, tim povodom su se pojavile glasine da bi uvek šaljivi Italijan mogao napustiti profesionalnu trkačku karijeru na kraju sezone 2014, nakon što mu istekne ugovor sa fabričkim Yamaha timom. Navodno, tu odluku bi prelomili rezultati na polovini pomenute sezone.

Međutim, Rossi je opovrgao glasine, koje su zapravo nastale usled intervjua datog dosta ranije a koji je “spinovan”.

“Taj moj intervju je dat još pre mesec dana i “spinovan” je. Nisam izjavio da želim da napustim trkanje. Nadam se da ću voziti barem još naredne dve-tri godine. Jasno, želim da budem konkurentan jer želim da nastavim da pobeđujem”, izjavio je Rossi.

Kao jasan dokaz za to, Rossi je načinio neke ključne izmene u svom timu. Kao prvo, zamenio je dugogodišnjeg šefa ekipe, Jeremy Burgessa, kao način da pronađe novi smisao i motivaciju za trkanje. Manji cilj je da bude još bliži vodećem triju, da bude više u šansi da pobeđuje i time ostvari bolje plasmane.

Ukoliko uspe da se održi u profesionlanom trkanju do 2016. godine, Rossi navodi da će to definitivno biti kraj jegove karijere kao trkačkog vozača. Time se približava i obaranju rekorda kao najstariji vozač koji je pobedio na nekoj MotoGP trci, još od perioda Troya Baylissa (37). Da podsetimo, Rossi ima 34 godine.

_________________
- Sex 'n' money is all we need..


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Pet, 27. 12 2013. 20:56 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pon, 10. 9 2007. 15:47
Postovi: 1056
Lokacija: Stara Pazova
Honda preti odlaskom iz MotoGP serije


Shuhei Nakamoto, direktor šampionskog HRC tima je upozorio još jednom da će Honda napustiti MotoGP seriju ukoliko Dorna uvede pravilo da se koriste jedinstveni sertifikovani softveri na svakom motociklu na gridu. No, ovo nije prvi put da Nakamoto izražava nezadovoljstvo ali se čini da se situacija zaoštrava i postaje sve napetija.

U sezoni 2014 ćemo već prisustvovati uvođenju sertifikovanih, jedinstvenih ECU jedinica Magneti Marelli dobavljača na motocklima brojnih timova. No, nisu svi timovi u obavezi da ih koriste, odnosno timovi ih mogu razvijati samostalno ali im sleduje restriktivni tretman u vidu manje goriva u rezervoarima. Da podstimo, oni koji koriste Magneti Marelli ECU u rezervoarima će imati 24 litra goriva, dok oni sa sopstvenim imaće svega 20 litara.

Ovo pravilo je uvedeno kako bi se napravila razlika između fabričkih timova i onih samostalni timova. Ducati je već najavio da će razviti motocikl koji će biti prilagođen Magneti Marelli softveru.

Sa druge strane, Honda nastoji da zadrži sistem kojim MotoGP ostaje njihov test poligon za razvoj tehnologije koju potom koristi na serijskim modelima. Za sada postoje samo glasine da bi obavezni jedinstveni softver mogao biti uveden od 2017. godine.

“Ukoliko MotoGP usvoji jedinstvenu ECU jedinicu, sigurno je da će Honda napustiti takmičenje. Razlog zbog kojeg Honda učestvuje na GP trkama je razvoj tehnologije. Zapravo, smatramo da je GP opitni poligon za to. A ukoliko se usvoje promene, Honda gubi veoma važnu oblast, zapravo ključnu, koja opravdava trošenje novca na sav taj razvoj”, izjavio je Nakamoto.

_________________
- Sex 'n' money is all we need..


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Čet, 16. 1 2014. 14:13 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pon, 10. 9 2007. 15:47
Postovi: 1056
Lokacija: Stara Pazova
Lorenzo u Ducatiju od 2015. godine?


Oko Jorgea Lorenza, fabričkog vozača Yamahe, i Ducati Racing MotoGP tima poslednjih dana kruže glasine. Za prvog se navodi da od sledeće sezone napušta Yamahu i prelazi u “crveni” tim, dok za drugog navode da u takozvanu Open kategoriju.

Naime, španska štampa navodi da bi dvostruki MotoGP šampion Lorenzo od sezone 2015 mogao voziti za Ducati. Majorčanin koji je u najvišem rangu takmičenja dvotočkaša od 2008. godine, je navodno već dao potvrdan odgovor u preliminarnom ugovoru za sezonu 2015 i dalje, uz navodnu ponudu od 15 miliona evra po sezoni.

A od kako je Ducati kompanija prešla u ruke nemačkog Audija, stvari se drastično menjaju a reorganizacija još uvek traje. Jedna od mogućih je da bi trkački tim iz Italije mogao “sići” u Open kategoriju, gde važe nešto manje striktna pravila.

Naime, pored 4 litra goriva više u rezervoaru, tim bi imao i do 12 motocikala na raspolaganju uz izbegnuto zamrzavanje razvoja agregata. Da podsetimo, timovi koji budu koristili svoje ECU jedinice imaće u rezervoarima do 20 litara benzina i svega 5 motocikala na raspolaganju tokom čitave sezone.

“Kako je Open kategorija budući tehnički pravac MotoGP Šampionata, Ducati smatra da bi trebalo pažljivo razmotriti potencijale Open regulativa. Stoga je odlučio da pod Open pravilina uđe sa jednim motociklom u ovu sezonu, pod Pramac Racing timom i Yonny Hernandezom na GP13 motociklu”, izjavio je zvaničnik Ducatija, Julian Thomas i dodao: “Trenutno nema daljih planova vezano za Open kategoriju sa drugim vozačima Ducati GP tima i oni će vršiti uporedne testove sa GP13 i GP14 fabričkim moticiklima na prvom predsezonskom testu u Sepangu, 4. i 6. februara”.

_________________
- Sex 'n' money is all we need..


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 4 Posta ] 

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu
Ne možete slati prikačene fajlove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
POWERED_BY
Prevod - www.CyberCom.rs

www.vrelegume.rs