Vrele gume

Forum internet izdanja časopisa za automobilizam, motociklizam i nautiku
Danas je Sub, 22. 9 2018. 13:27

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 1 Post ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: REVOLVER 44GT
PostPoslato: Sub, 29. 11 2014. 23:26 
OffLine
New Member

Pridružio se: Pet, 28. 11 2014. 14:44
Postovi: 9
Koja sprava!!!!!!! [smilie=animal0028.gif]

http://www.vrelegume.rs/slike/236/revolver.jpg

Revolver 44GT


Nautički Grand Tourer

Italijansko brodogradilište Revolver, osim što asocira na Spageti Western, proizvodi i vrlo interesantne performnante glisere sa stilom super sportskih automobila
Revolver je brend sa vizijom! Biti najbrži, najlepši i najekonomičniji

Pored većine poznatih nautičkih brendova, čija su brodogradilišta oformili pradedovi današnjih vlasnika, na tržištu je moguće sresti i one koji posluju samo nekoliko godina.

Među takvima je brodogradilište REVOLVER osnovano 2010. godine. U momentu kada je ekonomski Cunami talas počeo da se povlači, ostavljajući bankrotirana i uzdrmana brodogradilišta iza sebe.

Teško vreme za osnivanje biznisa, ali i šansa za one koji imaju viziju.

Ovo je klasičan “Open kruzer” sa performansama mnogo manjih sportskih plovila - nautički GT

Svaka sličnost sa Perschingom je slučajna
A Revolver je brend sa vizijom. Biti najbrži, najlepši i najekonomičniji.

U ovom momentu potencijalnim kupcima Revolvera su na raspolaganju za sada samo dva modela, Revolver R42 i Revolver 44 GT koji predstavljamo a u pripremi su još dva Revolver 32 i Revolver 55.

Kada kažemo gliser, odmah se mora napraviti i korekcija. Pred nama je klasičan “Open” sportski kruzer sa performansama takmičarskih vodenih formula. Slično kao u automobilskoj industriji, gde se se u sportsku klasu umešale luksuzne GT limuzine.

Korisnicima nudi vrhinske performanse i brzine do 70 čvorova u zavisnosti od izbora agregata

Naravno, ovaj koncept nije ništa poseban, nov i originalan, budući da smo ga upoznali još pre 15 godina na Pershingu.

Inače sličnost Revolver plovila sa Perschingom nije samo u naprednom dizajnu, performasama i kvalitetu. Oni su braća i po tehnološkim inovacijama, počev od trupa koji je izrađen od kabronskih kompozitnih materijala po vakumskoj “Coracell” tehnologiji pa do moćnog Arneson pogona, oprobanog kod vojnih torpednih čamaca.

Prosečna potrošnja od 50 litara dizela na sat plovidbe po jednom motoru je prilično užasavajuća brojka za laike ali i konkurentna za poznavaoce nautičkih prilika

Power & Cruise
Gde se razliku ova dva brenda i koja im je pozicija u tržišnom razvrstavanju? Revolver GT 44 nudi revolucionarni miks koji su nazvali “Power & Cruise”, što u praksi znači da plovilo nudi vrhinske performanse i brzine do 70 čvorova. U zavisnosti od izbora agregata naravno , ali i mogućnost zadovoljenaja luksuznih potreba i relativno ekonomično krstarenje velikom brzinom. Inače maksimalna brzina GT44 kojeg predstavljamo iznosi 60 čvorova dok je njegova krstareća brzina čak 50 čvorova, za deset viša nego kod Perschinga ove klase.

Tehničke karakteristike
Dužina preko svega 13,40 met.
Dužina vodene linije: 12,65 met.
Širina : 3,57 metara
Gaz : 0,6 met.
Motori: 2 x 550 KS , Cummins QSC 6.7
Pogon: Arneson Drives ASD 08
Maksimalna brzina : 60 čv.
Krstareća brzina : 50 čv.
Rezervoar za gorivo : 1.200 lit
Rezervoar za vodu : 140 lit.
Autonomija : do 400 nm
Kabina : 1
Broj kreveta : 2
Cena: od 700.000 evra
Performanse se ostvaruju pre svega zahvaljujući upotrebi kompozitnih materijala koji jesu skupi ali nisu teški i pružaju izvanrednu čvrstinu, presudnu za ovakve zahteve.

Solidna autonomija
Revolver GT44 raspolaže rezervoarom od 1.200 litara goriva koji garantuje autonomiju na krstarećoj brzini od najamnje 8 sati plovidbe koji su dovoljni za etapu dugu najmanje 400 nautičkih milja. Prosečna potrošnja od 50 litara dizela na sat plovidbe po jednom motoru je prilično užasavajuća brojka za laike ali i konkurentna za poznavaoce nautičkih prilika. Velika većina plovila ovog tipa troši dvostruko više goriva i ne postiže ni približno ovolike brzine. Revolver 44 GT za prelazak Jadranskog mora treba svega tri sata u uslovima lepog vremena na krstarećem režimu.

A 44 GT je namenjen za baš takva krstarenja. Kokpit je organizovan u skladu sa najvišim bezbednosnim standardima po kojim putnici za vreme plovidbe nemaju tu slobodu leškarenja već sedenja u klasičnim automobilskim sportskim sedištima. Kada se spusti sidro na raspolaganju putnicima je pramčana paluba i veliki tapacirani krmeni ležaj.

Posebno će obradovati korisnike: originalan bočni odbojnik postavljen celom dužinom trupa

Sportski kokpit pomalo žulja
Kormilarska pozicija se nalazi u centralnom delu, kojim dominira digitalna instrument tabla. Radi boljeg pregleda i veće sigurnosti, ona je izdvojena i zaštićena jer čak i u slučaju nekih incidenata, skiper neće završiti u moru.

Ono što će posebno obradovati korisnike na ovom openu je originalan bočni odbojnik postavljen celom dužinom trupa, koji klasične odbojnike šalje u istoriju nautike.

Ispod palube je konfigurisana jedna komforna kabina za dve osobe, toaletni prostor i kuhinja sa svim potrebnim elementima. Za dobru atmosferu potpalublja je zadužen klima uređaj i veliki frižider/ledomat.

Sve u svemu, opasna sprava je ovaj Revolver!

A i cena mu je u skladu sa iznesenim, od 700.000 evra pa na više.


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 1 Post ] 

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu
Ne možete slati prikačene fajlove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
POWERED_BY
Prevod - www.CyberCom.rs

www.vrelegume.rs