Vrele gume

Forum internet izdanja časopisa za automobilizam, motociklizam i nautiku
Danas je Uto, 16. 10 2018. 18:03

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 62 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3, 4, 5  Sledeća
Autoru Poruka
PostPoslato: Ned, 07. 11 2010. 13:01 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet, 12. 6 2008. 11:31
Postovi: 15062
Lokacija: Novi Beograd
Garaža: Peugeot 406 SW
Pricaj sve sto ti padne na pamet o autu :)

Sta ti se nije svidelo, ili ti smeta itd... koje su cene servisa (ili bar delova :) )

Sto se tice menjaca, ne sumnjam u mercedesove automatike, al ipak mi se vise svidja manuelni sa 6 brzina, a ni cale ne voli automatike...


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Ned, 07. 11 2010. 15:19 
OffLine
Forum Member

Pridružio se: Pet, 24. 9 2010. 23:42
Postovi: 171
Malivuk406 je napisao:
eee, sry, u pitanju su 200 i 220, oba CDI naravno...

Da, manuelni pod obavezno...

Znam da je skuplji od 406-ice, pa ne moze da se poredi... Al po nekim cenama koje sam cuo nije skuplji koliko sam ocekivao...
+ sto ima lanac...

A, i generalno, poredio sam 607 i E klasu po cenama odrzavanja, 2.2 HDi je mozda i skuplji za odrzavanje... Pogotovo u nasem slucaju... Ima FAP filter, mora da se dosipa tecnost + mozda i da se menja, radis veliki servis na 60k...

Meckini delovi trapa su sigurno skuplji, i ruke ce biti skuplje, al ono... Sta bi ti pre izabrao kad dajes 300 evra za voznju, 607 ili mercedes?

Мерцедесим је главна мана корозија и ту је мерцедес испод сваког очекивања за тако врхунску марку.Буљави су катастрофа на нивоу опел сузе а ови новији су надам се ваљда бољи.Овде је много бољи избор 220 јер је 200 на граници снаге за ту величину.Ипак за умереног возача може да буде и 200 довољан.Бензинци су претерано велики потрошачи.Што се поузданости тиче оба ова мотора су одлична али ог почетка производње крајем 02 па до 04год.имали су проблема са електроником а и аутоматски мењачи су знали да закажу па се и ту мерцедес није показао.Квалитет у унутрашњости је ткође испод нивоа.Нај боље код тог мерцедеса је удобност у вожњи и мотори.Што се тиче адитива код пежо ФАП мотора он се само долива а не мења се "маливуче".Тај адитив служи да разгради отровне гасове који се скупљају у ФАП филтету честица чађи.На сваких 600 до 800 пређених км.једном се ти гасови сагоре.Резервоар хвата око 20-30 л зависно од модела и траје око 100 000км зависно од стила и услова вожње.Када адитив буде при крају онда се на путном рачунару појављује да је на резерви.У случају да нестане вадитив онда се зачепљује ФАП филтер.Мислим да сам довољно објаснио за оне који нису знали.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Ned, 07. 11 2010. 15:37 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet, 12. 6 2008. 11:31
Postovi: 15062
Lokacija: Novi Beograd
Garaža: Peugeot 406 SW
Znam kako funckionise na Pug-u, a rezervoar aditiva je 3-4 litre, a sam filter traje do 200.000 km...

Za mecku se jedino ne bih slozio oko enterijera, ako se izuzme rucica menjaca koja se jako brzo pohaba...
Sama sedista i tapacirunzi su savrseno odradjeni, a cak i kada se sve rasturi, za razliku od drugih proizvodjaca, na mercedesu sve vratis kako je bilo, nema polomljenih zabica,da nesto nece da uhvati itd... (znam ovo jer svake nedelje ima neko sediste od mercedesa kod Sove...)


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Ned, 07. 11 2010. 16:05 
OffLine
Forum Member

Pridružio se: Pet, 24. 9 2010. 23:42
Postovi: 171
Наслон за руку нако је кожан кожа се растегне и наћрџга и делује много лоше на изглед.Седишта су добра.Код предходног модела (буљавог)пуса од сунца и иструмент табла.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Ned, 07. 11 2010. 16:07 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet, 12. 6 2008. 11:31
Postovi: 15062
Lokacija: Novi Beograd
Garaža: Peugeot 406 SW
ma w210 je promasaj svoje vrste, al opet, i on je bio prilicno uspesan...


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Ned, 07. 11 2010. 18:05 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Uto, 24. 1 2006. 15:54
Postovi: 17637
Lokacija: NS
sop je napisao:
Тај адитив служи да разгради отровне гасове који се скупљају у ФАП филтету честица чађи.

Sluzi da se snizi temperatura sagorevanja cadji sa 550 na 450 stepeni.

_________________
SlikaSlika

Life is funny, skies are sunny
Bees make honey, who needs money


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Ned, 07. 11 2010. 19:50 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet, 12. 6 2008. 11:31
Postovi: 15062
Lokacija: Novi Beograd
Garaža: Peugeot 406 SW
zapravo, aditiv "pali" nakupljene cestice i u toku regeneracije temperatura sa 200 skace na 450-500 stepeni...

Rezervoar ima 3-5 litara zavisno od auta.
Traje oko 80.000 km, a regeneracije se ponavljaju na oko 500 km...

al ono sto je bitno, E klasa nema ni DPF, a kamoli glupi FAP... Koga jos briga za ekologiju :s


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Ned, 07. 11 2010. 21:11 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Uto, 18. 4 2006. 0:30
Postovi: 376
Lokacija: Beograd
Garaža: Mercedesi...
Naravno uvek bi birao jaci + automatski menjac koliko god to bilo skuplje za odrzavanje i reg. a u ovom slucaju je cena gotovo potpuno identicna tak oda je uvek bolje jaci :D Realno za umerenog vozaca dosta je i E200 pogoto posle restajlinga, ide i to sasvim pristojno a moze i da se chipuje pa da se dobije performanse 220 CDi a koliko je pamatno i isplativo ne znam bas. Ono sto treba zaobicu su modeli iz 2002. i prve polovine 2003. god. jer je elektronika dosta brljavila. OD SBC kocnica pa na dalje. Menjaci nisu pravili probleme kao sto neko rece, naravo pojedinacni slucaji su moguci ali mercedes isti automatki menjac koristi vec 11 god. i sigurno bi ga zamenio novim da ne valja i da nije pouzdan. (za jace modele tu je 7G jer nema smisla imati 7 brzina i 150KS) Problema sa korozijom nema, ni na najlosije ocuvanim 211-cama je nisam video. Elem upravo zbog SBC sistema kao i svega drugog ovaj auto trazi ipak obucenog majstora (ima tu nekih fora prilikom najosnovineg odrzavanja) tako da neko ko se ne razume moze da apravi stetu vec i pri naobicnijoj zameni plocica. Inace posto SBC jedinica zna da otkaze na modeliam do 2006. a nova je oko 1500eur koliko mi se cini, potrebno je da auto ima full servisnu istorju u ovl. servisima kod nas, tako da u slucaju otkazivanja istog mercedes snosi troskove zemene nove. Inace troskovi redovnog odrzavanja su gotovo smesni za auto te klase i ono sto pruza. Radni sat u ovl. servisu je npr. oko 2500din (ali ne i u Beogradu gde deru duplo vise,a usluga nikakva) a standardni servisi su oko 130EUR ako se ne menja nista vise od ulja i filtera. Neko je lupio da je kvalitet enterijera los :evil: Naprotiv jedan je od najbolje dizajniranih i najkvalitetnijih u auto idustriji uopste. Naravno nalsanjaci za ruke i par sl ,,kriticnih,, mesta se habaju ali ne na 200.000km kao sto izgleda kod auta kod nas koja su sva od reda presla peko 400.000km a kojima su vraceni km. Ovo je auto koji se kupuje da se vozi min 30.000-40000km godisnje i svaka prica o kilometrazama ispod 200.000Km je sarena laza. Izuzetaka skoro da ne postoji mizeran ih je broj, ali to upste nije razlog za nekupovinu ako je auto odrzavan i ocuvan kako treba.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Ned, 07. 11 2010. 22:55 
OffLine
Forum Member

Pridružio se: Pet, 24. 9 2010. 23:42
Postovi: 171
dragvorl je napisao:
sop je napisao:
Тај адитив служи да разгради отровне гасове који се скупљају у ФАП филтету честица чађи.

Sluzi da se snizi temperatura sagorevanja cadji sa 550 na 450 stepeni.

Па то му дође исто.Без адитива је немогуће разградити гасове.А маливук је у праву резервоар хвата 3-4л и траје између 80 000 и 100 000км зависно од стила и услова вожње.А "Дулех"поред наслона за руку пуно се хаба и волан.Наравно да се то догађа на већој километражи али ни код јефтиних модела се не хаба на малој км.Ја сам возио 124-ку.250D око 6 год. и прешао са њим преко 300 000км а управљач и уопште унутрашњост је била таква да нико неби рекао да има ни 100 000км.Хоћу да кажем да мерцедес од 124-ке па до W211 није много направио побољшање у квалитету.После 124-ке квалитет код буљавог је био на лошијем нивоу од 124-ке али га је много код W211 поправио.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Ned, 07. 11 2010. 23:42 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Uto, 24. 1 2006. 15:54
Postovi: 17637
Lokacija: NS
sop je napisao:
dragvorl je napisao:
Па то му дође исто.Без адитива је немогуће разградити гасове.

Pa nije bas isto. Ne znam sta tacno podrazumevas pod razgradnjom gasova, video sam da taj termin koristi u neke druge svrhe, ali nikada za izduvne gasove vozila. Ako i ima razgradnje gasova, za to su zaduzeni katalizatori, a filter cestica je ipak nesto drugo, a spaljuje se cadj, a ne gasovi. Ali ne bih da sirimo diskusiju sada o tome.

_________________
SlikaSlika

Life is funny, skies are sunny
Bees make honey, who needs money


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Pon, 08. 11 2010. 1:10 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Uto, 18. 4 2006. 0:30
Postovi: 376
Lokacija: Beograd
Garaža: Mercedesi...
sop je napisao:
dragvorl je napisao:
sop je napisao:
Тај адитив служи да разгради отровне гасове који се скупљају у ФАП филтету честица чађи.

Sluzi da se snizi temperatura sagorevanja cadji sa 550 na 450 stepeni.

Па то му дође исто.Без адитива је немогуће разградити гасове.А маливук је у праву резервоар хвата 3-4л и траје између 80 000 и 100 000км зависно од стила и услова вожње.А "Дулех"поред наслона за руку пуно се хаба и волан.Наравно да се то догађа на већој километражи али ни код јефтиних модела се не хаба на малој км.Ја сам возио 124-ку.250D око 6 год. и прешао са њим преко 300 000км а управљач и уопште унутрашњост је била таква да нико неби рекао да има ни 100 000км.Хоћу да кажем да мерцедес од 124-ке па до W211 није много направио побољшање у квалитету.После 124-ке квалитет код буљавог је био на лошијем нивоу од 124-ке али га је много код W211 поправио.


Realno ni danas posle 300.000km ne sme biti nekog habanja enterijera,ako se pazi naravno. Problem je u tome sto su kilometri na vecini auta vraceni pa tako deluje neverovatno da je volan npr. presvlacen pose 200.000km i sl. Naravno sve zavisi od vlasnika i nacina upotrebe auta, ali kozni volan pocinje da se haba na oko 300.000km a da bi bio povrsinski sloj koze skroz oguljen treba da predje znatno vise. Jedino svetliji kozni volani se habaju nesto ranije tj. potamne na delovima gde se najcesce ruke drze. Gumeni iz classica traje do veka bukvalno :!:

Ne znam da li ti je poznato ali 124-ke su kad je enterijer u pitanju imale nekoliko boljki koje su kacile skoro sva auta pre ili kasnije. Sto je kod W210 ispravljeno, tako da nema neku slabu tacku kada je habanje u pitanju. Mercedes je ipak u tom segmentu jos uvek znatno iznad audija,pa i iznad bmw-a.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Pon, 08. 11 2010. 1:53 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet, 12. 6 2008. 11:31
Postovi: 15062
Lokacija: Novi Beograd
Garaža: Peugeot 406 SW
ovaj koji gledam sad je 2004. godiste...

Ajde mercedesovci, saljite kontakte servisa sa preporukom....


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Pon, 08. 11 2010. 15:04 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Uto, 11. 5 2010. 13:59
Postovi: 263
Sto se tice ovog naslona za ruku,meni nije pohaban,a ovaj moj je preso 280000km,jedino sto mi smeta je to sto je dosta tvrd. Sedista su ko nova,nema tragova istrosenosti,jako su udobna. Unutrasnjost je jako kvalitetno uracena,zavrsna obrada je savrsena,dobra je fora sa onom ladicom pored kasete. Meni se sredisnji naslon deli na pola,posto je predvicen telefon,imam prikljucak ,ali ne mogu nikako da nacem model,nokia je u pitanju duguljasta ,a uska. Nesto sam zaboravio da dodam sto me nervira,kad iz mesta dam naglo gas, pocne da pisti upozoravajuca lampica za ESP. Istrument tabla je uracena citko i jasno,meni jedna od najlepsih, dobra fora sa analognim satom. Mnogi kazau da je zadnja vuca zeznuta za voznju,tu kontrola stabilnosti savrseno radi,nema onog bacanja zadnjeg dela automobila,cak i kad su kamencici na putu. Stabilnost je na visokom nivou,cak mnogi kazu da je mercedes dosta stabilniji od audija sa quattro pogonom.
Ja mogu da ti preporucim naseg majstora, sto nam odrzava oba dva automobila, ima svoj servis u batajnici .
Povoljniji je nego ostali ,covek vec 15g radi samo mercedesa. Kod njega mozes da kupis ulje i filtere,a i delove ima uglavnom one koji su potrosni.
Dejan(0641280132).

_________________
Misli globalno radi lokalno.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Uto, 09. 11 2010. 2:27 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Uto, 18. 4 2006. 0:30
Postovi: 376
Lokacija: Beograd
Garaža: Mercedesi...
Je l u kaseti imas samo pljosnati dzek ili ceo nosac u koji se ubacuje fon, a koji je na isti dzek nakacen?! Ako imas nosac vidi samo koji ti fon odgovara, nema ih puno u ponudi mozes videti na mercedesovom sajtu al vrlo verovanto da je za 6310. Inace ti nosaci za razlicite modele nokije uglavnom kostaju oko 180Eur a najnoviji sto ima je za E71. Durag ima E280 benzinca 2005. na fabrickim ruznim 16-cama ali auto prosto odusevljava kako upija sve na putu, skoro nijedan mercedes koji sam vozio ne prelazi tako preko neravnina, a da se ne ljulja ako izuzmem S klasu naravno. A naravno uz V6 benzinca ideeee....


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Uto, 09. 11 2010. 12:14 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pet, 22. 1 2010. 10:59
Postovi: 2192
Lokacija: Toledo, Ohio United States
E270CDI meni nekako ide kilavo, nema onaj polet. :mrgreen:
Kod caleta je riknula centrala ABS-a ali je zamenjena u garanciji, letva volana je procurela na 178.000km zamena je izasla 1200e iz originala.
Takodje je jedna dizna zamenjena na motoru, zamajc i set kvalcila su spremni za zamenu jer trese kada polazi. :shock:

Generalno auto je ok po meni, samo je nekako lenjav za onoliki motor udoban jeste ali nesto nije stabilan i upravljiv za moj ukus.

Ako te zanima mogu da ti bacim celu listu serivsa na PP. [smilie=character0182.gif]

Xenon svetla jos rade nista nije crklo. [smilie=jumping0047.gif]

_________________
3dfx Voodoo


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 62 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3, 4, 5  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 4 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu
Ne možete slati prikačene fajlove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
POWERED_BY
Prevod - www.CyberCom.rs

www.vrelegume.rs