Vrele gume

Forum internet izdanja časopisa za automobilizam, motociklizam i nautiku
Danas je Čet, 22. 11 2018. 13:31

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 12 Posta ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: TEST pneumatici
PostPoslato: Pon, 05. 10 2009. 20:42 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub, 07. 1 2006. 0:26
Postovi: 5598
Lokacija: NS, bj
Garaža: Alfa 156 1.8 TS
Tema je predvidjena za postavljanje testova o pneumaticima i vezano za iste, za komentare otvorite novu temu ili se uklopite u neku od postojecih



http://www1.adac.de/Tests/Reifentests/W ... ageID=8979" onclick="window.open(this.href);return false;

Test 2009

Winterreifen 185/60 R 14 T

Besonders empfehlenswert

Vredestein Snowtrac 3
Continental ContiWinterContact TS800
Goodyear UltraGrip 7+
Dunlop SP Winter Response
Fulda Kristall Montero 3
Bridgestone Blizzak LM30

Empfehlenswert

Kleber Krisalp HP2
Uniroyal MS plus 6
Semperit Master-Grip


Bedingt empfehlenswert

Kumho I’Zen KW23
Lassa Snoways Era

Nicht empfehlenswert

Firestone Winterhawk 2
Marangoni 4 Winter
Sava Eskimo S3
Pneumant PN 105 Snowtec
Federal Himalaya WS-1


Nemački.......................Engleski..........Prevod
Trocken........................Dry...............Suvo
Nass............................Wet..............Mokro
Schnee.........................Snow............Sneg
Eis...............................Ice...............Led
Geräusch.......................Noise...........Buka
Kraftstoffverbrauch.........Fuel.............Potrošnja goriva
Verschleiss.....................Wearing.......Trošenje

sto manji broj - boji rezultat

_________________
bolje je cutati i biti smatran glupim nego progovoriti i otkloniti svaku sumnju

Будите мудри као змије, а безазлени као голубови.
Never Confuse Education With Intelligence
Bolje ispasti glup, nego ispasti iz aviona!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: TEST pneumatici
PostPoslato: Pon, 05. 10 2009. 20:50 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub, 07. 1 2006. 0:26
Postovi: 5598
Lokacija: NS, bj
Garaža: Alfa 156 1.8 TS
Winterreifen 205/55 R 16 H


Besonders empfehlenswert


Continental WinterContact TS830
Goodyear UltraGrip 7+
ESA-TECAR
Super Grip 7
Dunlop SP Wintersport 3D
Hankook Icebear W440

Empfehlenswert


Michelin Primacy Alpin PA3
Maloya Davos
Vredestein Snowtrac 3
Yokohama W.drive
Semperit Speed-Grip
Uniroyal MS plus 66
Nokian WRg2
Kumho I’Zen KW23
Pirelli Winter 210 Sottozero 2

Bedingt empfehlenswert

Avon Ice Touring ST


Nicht empfehlenswert

Firestone Winterhawk 2
Goodride SW602
Kenda Polar Trax (KR19)



Besonders empfehlenswert-------------posebno preporučljiva

Empfehlenswert--------------------------preporučljiva

Bedingt empfehlenswert----------------uslovno preporučljiva

Nicht empfehlenswert-------------------nije preporučljiva

_________________
bolje je cutati i biti smatran glupim nego progovoriti i otkloniti svaku sumnju

Будите мудри као змије, а безазлени као голубови.
Never Confuse Education With Intelligence
Bolje ispasti glup, nego ispasti iz aviona!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: TEST pneumatici
PostPoslato: Sre, 14. 4 2010. 19:37 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub, 07. 1 2006. 0:26
Postovi: 5598
Lokacija: NS, bj
Garaža: Alfa 156 1.8 TS
letnje gume 2007 godina

155/70 R13 T

Besonders empfehlenswert


Continental
EcoContact 3
Bridgestone B250
Pirelli P3000 Energy

Empfehlenswert

Hankook Optimo K715
Dunlop SP 30
Ceat Spider
Michelin Energy E3B
Barum Brillantis
Maloya Crono 470 t
Semperit Comfort Life
Norauto Prevensys

Bedingt empfehlenswert

Sava Perfecta
Pneumant PN 250

Nicht empfehlenswert

BFGoodrich Touring
Kumho Solus KH 15
Matador Stella MP15

ADAC

_________________
bolje je cutati i biti smatran glupim nego progovoriti i otkloniti svaku sumnju

Будите мудри као змије, а безазлени као голубови.
Never Confuse Education With Intelligence
Bolje ispasti glup, nego ispasti iz aviona!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: TEST pneumatici
PostPoslato: Sre, 14. 4 2010. 19:44 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub, 07. 1 2006. 0:26
Postovi: 5598
Lokacija: NS, bj
Garaža: Alfa 156 1.8 TS
letnje gume 2010. godina

185/65 R16


Besonders Empfehlenswert



Pirelli Cinturato P6
Nokian H
Continental PremiumContact 2
Dunlop SP Sport Fastresponse
Uniroyal RainExpert

Empfehlenswert

Michelin Energy Saver
Bridgestone Turanza ER300 ecopia
ESA-Tecar Spirit 3
Barum Brillantis 2
Semperit Comfort-Life
Firestone TZ300a
Yokohama C.drive 2
Kumho Solus KH17
Fulda Carat Progresso


Bedingt Empfehlenswert

Goodyear DuraGrip
Ceat Tornado
Lassa Impetus REVO

: Nicht Empfehlenswert

Interstate Touring IST-1 M+S
Goodride Radial SP06 M+S


ADAC

_________________
bolje je cutati i biti smatran glupim nego progovoriti i otkloniti svaku sumnju

Будите мудри као змије, а безазлени као голубови.
Never Confuse Education With Intelligence
Bolje ispasti glup, nego ispasti iz aviona!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: TEST pneumatici
PostPoslato: Pet, 22. 10 2010. 16:54 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub, 07. 1 2006. 0:26
Postovi: 5598
Lokacija: NS, bj
Garaža: Alfa 156 1.8 TS
Novi test zimskih pneumatika



185/65 R15 T (2010)




Slika


225/45 R17 H (2010)


Slika



Slika

Slika

_________________
bolje je cutati i biti smatran glupim nego progovoriti i otkloniti svaku sumnju

Будите мудри као змије, а безазлени као голубови.
Never Confuse Education With Intelligence
Bolje ispasti glup, nego ispasti iz aviona!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: TEST pneumatici
PostPoslato: Ned, 27. 2 2011. 22:57 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub, 07. 1 2006. 0:26
Postovi: 5598
Lokacija: NS, bj
Garaža: Alfa 156 1.8 TS
profesorPROST je napisao:
Novi ADAC-ov test letnjih guma u dimenzijama 175/65-14 i 195/65-15 za sezonu 2011. :D


Slika

Slika

_________________
bolje je cutati i biti smatran glupim nego progovoriti i otkloniti svaku sumnju

Будите мудри као змије, а безазлени као голубови.
Never Confuse Education With Intelligence
Bolje ispasti glup, nego ispasti iz aviona!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: TEST pneumatici
PostPoslato: Čet, 29. 9 2011. 20:48 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub, 07. 1 2006. 0:26
Postovi: 5598
Lokacija: NS, bj
Garaža: Alfa 156 1.8 TS
Geza je napisao:
ADAC testiranje zimskih guma

ZIMSKE GUME DIMENZIJE 175/65 R14 T:
1. Continental ContiWinterContact TS800 - dobre
2. Michelin Alpin A4 –dobre
2. Dunlop SP Winter Response –dobre
4. Goodyear UltraGrip 8– zadovoljavajuće
5. Semperit Master-Grip– zadovoljavajuće
6. Esa-Tecar Super Grip 7– zadovoljavajuće
7. Vredestein Snowtrac 3– zadovoljavajuće
8. Uniroyal MS plus 6– zadovoljavajuće
9. Maloya Davos– zadovoljavajuće
10. Firestone Winterhawk 2 Evo– zadovoljavajuće
11. Sava Eskimo S3+– zadovoljavajuće
12. Pirelli Winter 190 Snowcontrol Serie 3– zadovoljavajuće
13. Ceat Formula Winter– zadovoljavajuće
14. Falken Eurowinter HS439– dovoljan

ZIMSKE GUME DIMENZIJE 195/65 R15 T:
1. Continental ContiWinterContact TS830 - dobre
2. Goodyear UltraGrip 8 - dobre
3. Semperit Speed-Grip 2 - dobre
4. Dunlop SP Winter Sport 4D - dobre
5. Michelin Alpin A4 - dobre
6. Pirelli Winter 190 Snowcontrol Serie 3 - dobre
7. Nokian WR D3 – zadovoljavajuće
8. Vredestein Snowtrac 3 – zadovoljavajuće
9. Fulda Kristall Montero 3 – zadovoljavajuće
10. Barum Polaris 3 – zadovoljavajuće
11. Kleber Krisalp HP2 – zadovoljavajuće
12. Kumho I´ZEN KW23 – zadovoljavajuće
13. Bridgestone Blizzak LM-32 – zadovoljavajuće
14. GT Radial Champiro WinterPro – zadovoljavajuće
15. Falken Eurowinter HS439 – dovoljan
16. Trayal Arctica - slaba

ALL-SEASON GUME DIMENZIJE 175/65 R14 T:
1. Goodyear Vector 4Seasons – zadovoljavajuće
2. Sava Adapto – dovoljan
3. Vredestein Quadrac3 – dovoljan
4. Kleber Quadraxer – dovoljan
5. Hankook H730 Optimo 4S – dovoljan
6. Rigdon All Season 120 – dovoljan

_________________
bolje je cutati i biti smatran glupim nego progovoriti i otkloniti svaku sumnju

Будите мудри као змије, а безазлени као голубови.
Never Confuse Education With Intelligence
Bolje ispasti glup, nego ispasti iz aviona!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: TEST pneumatici
PostPoslato: Uto, 07. 2 2012. 12:18 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub, 07. 1 2006. 0:26
Postovi: 5598
Lokacija: NS, bj
Garaža: Alfa 156 1.8 TS
– ADAC Schneekettentest 2011 –

Stahl gegen Textil

Slika

Slika

Slika

_________________
bolje je cutati i biti smatran glupim nego progovoriti i otkloniti svaku sumnju

Будите мудри као змије, а безазлени као голубови.
Never Confuse Education With Intelligence
Bolje ispasti glup, nego ispasti iz aviona!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: TEST pneumatici
PostPoslato: Pon, 19. 3 2012. 15:08 
OffLine
New Member

Pridružio se: Čet, 03. 11 2011. 19:42
Postovi: 8
Svi moguci i nemoguci testovi guma u raznim dimenzijama i raznih godina:
http://www.e-pneu.cz/testy_pneu.php

Izaberite sve godine i odgovarajucu dimenziju.

Pozdrav.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: TEST pneumatici
PostPoslato: Čet, 11. 10 2012. 19:11 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub, 07. 1 2006. 0:26
Postovi: 5598
Lokacija: NS, bj
Garaža: Alfa 156 1.8 TS
zimske gume - u letnjem periodu-> by ADAC i google prevodilac
http://www.adac.de/infotestrat/reifen/w ... tabid=tab2

Winterreifen im Sommer
Winterreifen sind, um bei Schnee und Eis den nötigen Grip zu liefern, deutlich anders aufgebaut als die Sommer-Versionen. Wie wirkt sich diese Eigenschaft bei sommerlichen Temperaturen aus? Dazu hat der ADAC drei Winterreifen-Modelle im Neuzustand einem Sommer- und einem Ganzjahresreifen gegenübergestellt. Die Tests wurden bei frühlingshaften 10 bis 13 Grad Celsius sowie bei sommerlichen 25 Grad bis 30 Grad Celsius durchgeführt.

Winter tires in summer
Winter tires are to provide the snow and ice the necessary grip, much differently than the summer versions. How does this property from summer temperatures? To the ADAC has faced three winter tire models in the new state a summer and a year-round tire. The tests were conducted in spring-like 10 to 13 degrees Celsius in summer and 25 degrees Celsius to 30 degrees Celsius.


Зимске гуме у лето
Зимске гуме су да обезбеде снег и лед неопходно грип, много другачије него у летњим верзије. Како ову имовину од летњим температурама? За АДАЦ је суочена три зимских пнеуматика модела у новој држави летње и током целе године пнеуматика. Тестови су спроведени у пролеће налик 10 до 13 степени Целзијуса у лето и 25 степени Целзијуса до 30 степени Целзијуса.

Trockene Fahrbahn

Auf trockener Fahrbahn liegen die Schwächen reiner Winterreifen vor allem im Bremsverhalten. Je nach Temperatur bedeutet das bei Tempo 100 einen zusätzlichen Anhalteweg von bis zu 16 Metern. Beim Handling sind die Unterschiede nicht so extrem. Während sie bei niedrigeren Temperaturen gute Ergebnisse erzielten, ließ das Grip-Niveau bei höheren Temperaturen im Schnitt um eine dreiviertel Note nach. Mit zunehmendem Fahrzeuggewicht, etwa durch Urlaubsgepäck, zeigt sich zudem eine deutliche Verschlechterung in der Fahrstabilität. Dies ist vor allem bei kleinen Lenkbewegungen in lang gezogenen Kurven und Autobahnausfahrten zu spüren.

Bei den Ganzjahresreifen verhält es sich ähnlich. Abgesehen davon, dass das untersuchte Fabrikat im ADAC-Winterreifentest nur „bedingt empfehlenswert“ abgeschnitten hatte, kam es auf trockener Fahrbahn mit den höheren Temperaturen etwas besser zu Recht als ein reinrassiger Winterreifen. Trotzdem kam auch der Ganzjahresreifen gegenüber einem Sommerreifen auf deutlich längere Bremswege.

dry road

On dry roads, the weakness of pure winter tires are primarily in the braking. Depending on the temperature at the mean speed of 100 km an additional stopping distance of up to 16 meters. When handling the differences are not as extreme. Whereas at lower temperatures achieved good results, let the grip level to higher temperatures by an average of three quarters of a note. With increasing vehicle weight, such as holiday luggage, also shows a marked deterioration in the driving stability. This can be felt especially in small steering movements in long corners and highway exits.

In the all-season tire is similar. Apart from the fact that the investigated Make the ADAC winter tire test had only "conditionally recommended" cut off, it was on dry pavement with the higher temperatures a little better right than a pure winter tires. Nevertheless, the all-season tires came to a summer tire to a much longer braking distances.


Суви пут

На сувим путевима, слабост чистих зимске гуме су првенствено у кочења. У зависности од температуре на средњој брзини од 100 км додатна заустављања даљину до 16 метара. Приликом руковања разлике нису тако екстремне. Док на нижим температурама постигли добре резултате, нека ниво ухватите на вишим температурама у просеку за три четвртине напомену. Са повећањем тежина возила, као што је празник пртљаг, такође показује изразиту погоршање у вожњи стабилност. Ово може да се осећа посебно у малим управним кретања у дугим кривинама и аутопуту излаза.

У све сезоне гуме је сличан. Осим чињенице да истражује Маке АДАЦ зимска гума Тест је само "условно препоручила" одсечен, она је била на сувом асфалту са вишим температурама мало боље право пуког зимске гуме. Ипак, све сезоне гуме дошао у летњи пнеуматик на много дужи пут кочења.

Nasse Fahrbahn

Die Untersuchungen zeigten keine großen Unterschiede der Bremsleistungen auf Nässe unter den verschiedenen Außentemperaturen. Winterreifen mit guten Nassbremseigenschaften liegen im Bereich der Sommerreifen, ebenso der Ganzjahresreifen. Somit zeigen Winterreifen auf nasser Fahrbahn im Sommer nur geringe Nachteile gegenüber Sommerreifen.

wet road

The studies showed no major differences in the braking performance on wet surfaces under various temperatures. Winter tires with good wet braking characteristics are in the range of summer tires, as the all-season tires. Thus, winter tires on a wet road in the summer show only minor disadvantages compared to summer tires.


мокром путу

Студије показују никакве велике разлике у перформансама кочења на влажним површинама под различитим температурама. Зимске гуме са добрим карактеристикама влажним кочења су у распону од летњих гума, као све сезоне гуме. Дакле, зимске гуме на мокром путу на лето приказати само мањи недостаци у односу на летње гуме.

Fazit

Die - durchaus sicherheitsrelevanten – Defizite auf trockener Fahrbahn sprechen gegen eine Verwendung von Winterreifen im Sommer. Was nicht verwundert: Moderne Reifen sind Spezialisten für ihre jeweilige Jahreszeit.

Ganzjahresreifen schneiden etwas besser ab, allerdings gibt es den absoluten Ganzjahresreifen nicht. Nachdem sie als Winterreifen ausgelegt sind, verhalten sie sich im Sommer ähnlich wie Winterreifen. Ganzjahresreifen-Modelle mit einer schlechteren Wintertauglichkeit (siehe ADAC-Reifentest) stehen im Sommer wiederum besser da als Winterreifen, jedoch haben auch sie einen deutlichen Nachholbedarf auf trockener Straße.

Winterreifen büßen ihre Tauglichkeit auf Schnee ab ca. 4 mm Profiltiefe spürbar ein – was zur Überlegung führt, sie im Sommer „aufzubrauchen“ Da sich die teilweise abgefahrenen Profilblöcke beim Bremsen nicht mehr so stark verformen, sind Handling und Bremsweg eher besser als im Neuzustand. Allerdings ist aufgrund der reduzierten Profiltiefe mit Sicherheitsrisiken auf nasser Fahrbahn zu rechnen.

Conclusion

The - most security - deficits on dry pavement argue against use of winter tires in the summer. Which is not surprising: Modern tires are specialists in their respective seasons.

All tires cut off a little better, but there is not an absolute all-season tires. Since they are designed as winter tires, they behave similarly in summer and winter tires. All tires models with a worse winter performance (see ADAC tire test) are in turn better in the summer than winter tires there, but also it has a lot of catching up on dry roads.

Winter tires pay for their suitability to snow very noticeable from about 4 mm tread depth - which leads us to consider it in the summer "use up" Since the partially worn tread blocks no longer deform when braking so much handling and braking distance are rather better than when new. However, it is expected due to the reduced tread depth with security risks in the wet.


закључак


На највише - безбедност - дефицити на сувом асфалту тврде против коришћења зимских гума у ​​лето. Што и не чуди: Савремене гуме су стручњаци у својим годишњим добима.

Све гуме одсекао мало боље, али не постоји апсолутна све сезоне гуме. Пошто су дизајнирани као зимски пнеуматици, они се понашају слично као у летњим и зимским гумама. Све гуме модели са лошијом зимске перформансе (погледајте АДАЦ тест гума) су заузврат боље у лето од зимских гума тамо, али исто тако има много сустизања на сувим путевима.

Зимске гуме плате за њихове подобности за снег врло приметног од око 4 дубине мм шаре - што нас наводи да га размотри у лето "користи се" Од делимично носи газећи блокова не деформише при кочењу толико руковање и кочења су прилично боље него када нова. Међутим, очекује се, због смањеног дубине шаре са безбедносним ризицима у мокар.

_________________
bolje je cutati i biti smatran glupim nego progovoriti i otkloniti svaku sumnju

Будите мудри као змије, а безазлени као голубови.
Never Confuse Education With Intelligence
Bolje ispasti glup, nego ispasti iz aviona!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: TEST pneumatici
PostPoslato: Čet, 11. 10 2012. 19:24 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub, 07. 1 2006. 0:26
Postovi: 5598
Lokacija: NS, bj
Garaža: Alfa 156 1.8 TS
testovi za 2012
165-75-14 T

Slika

205-55-16 H

Slika

http://www.adac.de/infotestrat/tests/re ... cePageId=0

_________________
bolje je cutati i biti smatran glupim nego progovoriti i otkloniti svaku sumnju

Будите мудри као змије, а безазлени као голубови.
Never Confuse Education With Intelligence
Bolje ispasti glup, nego ispasti iz aviona!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: TEST pneumatici
PostPoslato: Sre, 15. 6 2016. 18:07 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Sub, 07. 1 2006. 0:26
Postovi: 5598
Lokacija: NS, bj
Garaža: Alfa 156 1.8 TS
letnje gume 2016 g.

185/65 R15 H

https://www.adac.de/infotestrat/tests/r ... geId=31821


225/45 R 17 Y
https://www.adac.de/infotestrat/tests/r ... geId=31821

od prosle godine, dakle, 2015 g.

205/55 R16 V

https://www.adac.de/infotestrat/tests/r ... geId=31821

_________________
bolje je cutati i biti smatran glupim nego progovoriti i otkloniti svaku sumnju

Будите мудри као змије, а безазлени као голубови.
Never Confuse Education With Intelligence
Bolje ispasti glup, nego ispasti iz aviona!


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 12 Posta ] 

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 4 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu
Ne možete slati prikačene fajlove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
POWERED_BY
Prevod - www.CyberCom.rs

www.vrelegume.rs