Vrele gume

Forum internet izdanja časopisa za automobilizam, motociklizam i nautiku
Danas je Sub, 20. 12 2014. 13:30

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 251 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1 ... 13, 14, 15, 16, 17  Sledeća
Autoru Poruka
PostPoslato: Pet, 16. 4 2010. 7:09 
OffLine
Banned
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet, 01. 4 2010. 18:13
Postovi: 522
Lokacija: Novi Sad-Srbija, Kamnik-Slovenija, Doha-Qatar...
Niko se ne svadja nego komentiramo svako na svoj nacin kako najbolje znamo.

Svaki auto se krade i jos jednom ponavljam NE sirim dizinformacije jer sam
na tom podrucju radio posebno sa sistemima protiv kradja automobila, jahti...

Ako te bas zanima jos jednom u zadnje 2 godine u Sloveniji je ukradeno
182 Mercedesa raznih modela. Obijanjem, kradjom kljuceva, praonice,
servisi koji su kopirali kljuceve. Ito samo oni koji su prijavljeni policiji.
Ima ih puno koji nisu koje raznorazne lizing kuce ne prijavljuju nego
imaju vec svoje agente koji to prije policije istraze i vecinu auta nadju.

A sto se tice alarmnih sistema nema tog alarma kojeg kriminalci nece
razbiti. Neke od tih sam i sam usavrsavao za sljedece poduzece iz Slo.
www.explorer.si

p.s. ako bas hoces moje strucno misljenje jedino KOMBINACIJA razlicitih
alarmnih sistema koji su povezani moze da preventira kradju. 100% zastita
NE POSTOJI. Hvala tu zavrsavam komentiranje.

_________________
Branko
Friendship isn't about whom you have known the longest...but about who came and never left your side.
Volvo for Life Lexus Forever

http://lexusenthusiast.com/
http://www.youtube.com/watch?v=A5R-oi91bd4&feature=player_embedded


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Pet, 16. 4 2010. 20:35 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Uto, 05. 5 2009. 5:15
Postovi: 6329
Lokacija: Beograd
Garaža: Mercedes C 200 CDI Avantgarde
Naravno da nema savrsene zastite... Hvala

_________________
Once you have followed the star there is no other car! THE BEST OR NOTHING !
http://www.youtube.com/user/MercedesBenzTV
http://www.vrelegume.rs/test/mercedesove-inovacije/
I moj ce porasti jednog dana :) http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... ASRhV1MrZs


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Pet, 16. 4 2010. 22:01 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Uto, 06. 4 2010. 21:50
Postovi: 173
Naravno da nepostoji savrsena zastita
Uvek su tu otimanja odnosenja i kradje kljuceva

Ja sam samo hteo da dokazem da je mercedesa nemoguce ukrasti ukoliko nemas kljuc osim da ga odneses i to paukom jer svi automatici imaju blokadu i nemogu iz P ukoliko se kljuc nestavi u bravu.

_________________
MB E300D '95 E220D '97 C220CDI '02 BMW 320D '01


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Pon, 19. 4 2010. 11:06 
OffLine
Banned
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet, 01. 4 2010. 18:13
Postovi: 522
Lokacija: Novi Sad-Srbija, Kamnik-Slovenija, Doha-Qatar...
Tacno i na mom Volvu isto tako. Sto se tice blokade na P. To je mala sala. Iskljuci se konektor ASPL na mjenjacu, doda se 5 V signal, mehanicki se pomakne sajla od Rucice do mjenjaca skidanjem sajle. Hasta la Vista baby. To zna svaki mehanicar u MB a i ja laik koji sam ih imao nekoliko komada. Kad se zaglavio mjenjac bez kljuca je tako uradio. SMijesno. Previse babica kilavo dete bi rekli... :wink: Puno price malo rada...

Jos jednom samo kombinacijom vise alarmnih sistema mozes prepreciti kradju i naci auto i da ga odvezu.

Sto se tice satelitskog trackinga pracenja. I on ima svoje mane ali ponavljam i kad ometaju GSM signal lopovi,
kad pokriju auto sa alu folijskim cebetom, kad ga odvezu i pronadju GPS, GSM modul i iscupaju ga i voze ga ukljucenog
na drugu lokaciju a auto je na trecoj opet postoje sistemi koji tacno do par metara pozicioniraju auto
ali o tome zao zbog Slovenske policije i prijateljeve firme nesmijem. Radio sam na usavrsavanju tog sistema.
A pomogao da se u manje od sat vremena nadje novi ukradeni Audi 8 odvezen iz Kranja u Ljubljanu u privatnu garazu.
Pazi od Kranja do Ljubljane ima 40-tak km...tip je vozio (nakon uvida u log.) cijelim putem preko 240-250 na sat. U par minuta je bio u Ljubljani na drugom kraju po zaobilaznici. Tipa su sacekali policajci dosao je po auto nakon 4 dana.

_________________
Branko
Friendship isn't about whom you have known the longest...but about who came and never left your side.
Volvo for Life Lexus Forever

http://lexusenthusiast.com/
http://www.youtube.com/watch?v=A5R-oi91bd4&feature=player_embedded


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Sre, 21. 4 2010. 19:20 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Uto, 06. 4 2010. 21:50
Postovi: 173
Sto se tice satelitskog trackinga pracenja. I on ima svoje mane ali ponavljam i kad ometaju GSM signal lopovi,
kad pokriju auto sa alu folijskim cebetom


Kakvo cebe u kojem veku je to bilo

Pa za 100e od kineza kupis GPS/GSM ometac dimenzija punjaca za mobilni koji radi na upaljac u autu u precniku od 5metara

Sednes upalis ustekas u upaljac i nema te nigde.

Sad jedino ako izvadis osigurac iz upaljaca [smilie=party0006.gif]

_________________
MB E300D '95 E220D '97 C220CDI '02 BMW 320D '01


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Sre, 21. 4 2010. 19:39 
OffLine
Banned
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet, 01. 4 2010. 18:13
Postovi: 522
Lokacija: Novi Sad-Srbija, Kamnik-Slovenija, Doha-Qatar...
E tu je fazon. Kompletan frekvencijski opseg nemoze niti jedna naprava
da pokrije, ti kineski za GSM isto tako nemaju sva 4 ranga.
Da pokrijes i radijske odasiljace koji trose 300 mA a ukljucuju se iskljucivo
kad GSM NE radi ili je ometan ili iskljucen...to je dodatna zastita koju sad naveliko
kombiniraju sa GPS i GSM sistemima. Ma kad hoce ukrasce i tebe i auto.
Nikad necu zaboraviti davne 1986 sam bio u Barceloni, samo sam malo
zaustavio auto, prijatelj unutra, kad doleti Policajac na motoru...kaze
da ne ostavljam auto tu...ja mu kazem samo da skocim preko ceste
u kiosk po fotografski film u to doba...i kazem mu da je prijatelj u autu,
hahaa je rekao, ukrasce auto skupa sa njim. Bili smo u jednoj hebenoj luckoj zoni
sami narkomani, djankuze i ostala gamad lopovska...

_________________
Branko
Friendship isn't about whom you have known the longest...but about who came and never left your side.
Volvo for Life Lexus Forever

http://lexusenthusiast.com/
http://www.youtube.com/watch?v=A5R-oi91bd4&feature=player_embedded


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Ned, 20. 6 2010. 16:41 
OffLine
New Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pon, 14. 6 2010. 21:08
Postovi: 31
a mazda premacy koliko se oni kradu odprilike al ima ih samo ko 15 u srbiji

_________________
mazda PREMACY 2.0 DiTD EXCLUSIVE


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Sre, 23. 6 2010. 1:28 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Uto, 05. 5 2009. 5:15
Postovi: 6329
Lokacija: Beograd
Garaža: Mercedes C 200 CDI Avantgarde
Pa upravo si sam sebi odgovorio na pitanje ;)

_________________
Once you have followed the star there is no other car! THE BEST OR NOTHING !
http://www.youtube.com/user/MercedesBenzTV
http://www.vrelegume.rs/test/mercedesove-inovacije/
I moj ce porasti jednog dana :) http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... ASRhV1MrZs


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Pon, 19. 7 2010. 11:10 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet, 23. 10 2003. 16:34
Postovi: 8438
Garaža: DeLorean DMC-12
Lopovi najviše vole "golf"

S početkom letnje sezone beleži se i rast krađa vozila u Beogradu. Kao i proteklih godina, vozilo koje se najčešće krade u glavnom gradu je "folksvagen", a u poslednje vreme sve se više kradu i kola francuskog "Renoa".

U poređenju sa ranijim statistikama, broj ukradenih vozila opada, a glavni razlog je razbijanje nekoliko većih grupa kradljivaca automobile, piše današnji "Press".

Broj krađa tokom leta uglavnom je povećan jer se u ovom periodu mnogo češće kradu skuteri i motocikli, kojih leti ima mnogo više na ulicama.

Do ove godine dugogodišnji rekorder svakog meseca u broju ukradenih automobila bila je opština Novi Beograd. Međutim, tokom maja ove godine prvi put u istoriji vođenja statistike o broju krađa vozila Voždovac je premašio neslavni rekord Novog Beograda. Tako je na Voždovcu tokom maja ukradeno 31 vozilo, dok je na Novom Beogradu u istom periodu ukradeno 29.

Tokom 2009. godine u Beogradu se u proseku svakoga dana kralo oko pet vozila, a taj broj je smanjen na četiri tokom prvih pet meseci ove godine.

Prema rečima Borislava Kovačevića, šefa Odseka za suzbijanje delikata na motornim vozilima Policijske uprave Beograda, tokom 2009. godine ukradeno je ukupno 1.861 vozilo, od čega 139 motocikala i skutera.

"Međutim, u prvih pet meseci ove godine ukradeno je 649 vozila, od čega 42 motocikla i skutera. Ukoliko se ove brojke uporede sa onim iz prethodnih godina, vidi se da se broj krađa smanjio. Tako su lopovi tokom 2008. godine ukrali 2.301 vozilo, a tokom 2007. godine 2.625 vozila. To je skoro duplo manje u odnosu na 2002. godinu, kada su za godinu dana u Beogradu ukradena 3.253 vozila, ili 2001. godine, kada je ukradeno čak 4.787 vozila", kaže Kovačević.

Prema njegovim rečima, uzrok smanjenog broja krađa jesu efikasne akcije policije, koja je uhapsila članove nekoliko većih grupa kradljivaca automobila.

"U Srbiji su trenutno najjače organizovane grupe kradljivaca automobila iz Vojvodine, takozvane 'vojvođanske grupe', zatim 'aranđelovačka grupa' i neprikosnovene grupe iz Beograda: mirijevska, žarkovačka i miljakovačka. Sve ove bande dobro su načete nakon naših akcija, pa su se neke od njih, poput "žarkovačke grupe", preorijentisale na trgovinu narkoticima i građevinske poslove. U poslednje vreme primećeno je udruživanje naših lopova sa grupama iz BIH i Hrvatske", objašnjava Borislav Kovačević.

U Novom Sadu je za pet meseci ove godine ukradeno oko 15 odsto manje automobila nego 2009. Prošle godine je ukradeno 268 automobila, a ove godine, računajući do 10. juna, 104. Uz to, bilo je i osam lažnih prijava krađa automobila, čiji vlasnici najčešće nisu mogli da otplaćuju lizing.

Na području Niša tokom prošle godine ukradeno je 70 vozila, od kojih je policija uspela da pronađe i vrati vlasnicima 33. Od početka ove godine, do 1. juna, nestalo je 36 automobila, od kojih je 24 pronađeno.

Najpopularniji automobil za krađu je već godinama "folksvagen", a na drugom mestu su svi automobili iz programa "Zastave".

Treće mesto na ovoj nepopularnoj listi zauzima "reno", koji je na četvrto mesto potisnuo automobile "audi". Peta najčešća kradena kola su marke "škoda".

Interesantno je da samo "folksvagen" i "zastava" čine više od polovine ukradenih automobila.

"U protekle tri godine raste broj krađa 'renoa'. Razlog tome su sve veća zastupljenost tih automobila na našim ulicama, povoljne cene, kvalitet automobila i umnožen alat za krađu 'renoa', koji olakšava posao kradljivcima, priča Kovačević.

Lopovi kradu automobile na nekoliko načina. Jedan od njih je "na trkača", a to je u situacijama kada je auto upaljen, ključ u bravi, a vlasnik je istrčao da kupi pecivo u pekari, novine ili cigarete. Tada lopov utrči u kola i odveze ih.

Ovi lopovi često imaju pomagače, koji nakon krađe pred šokiranim vlasnikom glume začuđenog svedoka, a cilj im je da slušaju koga vlasnik zove i šta priča.

Drugi način je krađa kola koja nemaju mehaničku ni elektronsku zaštitu, kao što su "zastava", stariji "golfovi", "opeli", "mazde"... Oni se kradu zbog delova ili zbog izvršenja nekih drugih krivičnih dela.

"Takva kola najčešće kradu pojedinci koji nisu u nekoj organizovanoj grupi, i narkomani, obijajući automobil šrafcigerom ili lomačem. Treći način krađe sposobni su da izvrše pripadnici organizovanih kriminalnih grupa koji imaju opremu za savlađivanje elektronskih prepreka jer svaki tip automobila ima poseban alat. To su novi 'golfovi', 'audi', 'seat'. Posle krađe, ti automobili odlaze ka Kosovu, Crnoj Gori i Albaniji", kaže Kovačević, i dodaje:

"Najorganizovaniji kradljivci automobila su oni koji su specijalizovani za krađu luksuznih džipova poput 'tuarega', 'X5', 'porše kajena', 'audi Q' i drugo. Luksuzni automobili prodaju se u državama bivšeg Sovjetskog Saveza, na Bliskom istoku, u Albaniji i državama u kojima je korupcija na visokom nivou."

Da bi se vlasnici automobila zaštitili od krađa, potrebno je da ni na trenutak ne ostavljaju automobil nezaključan ili s ključem u bravi i da obavezno stave neku zaštitu, elektronsku ili mehaničku, najbolje obe.

"Elektronska zaštita sprečava start motora, ali je uz nju potrebna i dodatna zaštita koja će sprečiti ulaz alata u 'džek' za inspekciju vozila", kaže Borislav Kovačević za "Press".

_________________
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Ned, 21. 11 2010. 10:40 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Čet, 23. 10 2003. 16:34
Postovi: 8438
Garaža: DeLorean DMC-12
Лоповске тројке баш воледу „четворке”

Крађа кола у Новом Саду мање је него лане, али су и даље скоро савкодневне. Прошлог су месеца нестала 24 аутомобила, с тим да је полиција више од половине вратила

власницима. Ипак, доста возила нетрагом нестане. Када се анализира статистика, крађе се углавном дешавају у урбаним деловима града, испред вишеспратница, обично између два и четири сата ујутро. При томе није битно да ли има светиљки на паркингу или су кола остављена у потпуном мраку.
Највише се краду аутомобили стари од шест до десет година, као и млађе лимузине. Стандардно су на мети „фолксвагени“: за првих десет месеци, од укупно 220 украдених возила на подручју новосадске полиције, петина отпада на „пасате” и „голфове”, нарочито „четворке”; следи „Заставин“ програм („југићи“ и „стојадини“), па „бе-ем-веи“, „ренои“ („меган“ и „лагуна“), док је знатно смањен број крађа „аудија“. Иначе, легална „голф четворка“ продаје се на пијаци за око 5.000 евра, док је крадљивци „удају“ за 500 до 1.000 евра.
– Ако у акцију иду тројица лопова, ’зараду’ веома брзо потроше. Зато су на паркинзима поново и поново, и једном морају да падну. Нема математике у њихову корист – каже за „Дневник“ самостални инспектор у новосадској Полицијској управи Раде Матијевић. – Ако је за икакву утеху, ова врста лопова се најчешће држи само тог вида криминала.
И док је у последње време мање нестају боља возила, вероватно и због све веће употребе додатне заштите, у порасту је број крађа напуштених аутомобила - кршева које су власници држали на паркинзима испред зграда и у двориштима. Недавно су тако похапшене две групе, из Новог Сада и Ђурђева, које су се бавиле сакупљањем секундарне сировине. Они су, наиме, кршевима чак стављали точкове и шлепали их, а потом би повадили ссве што ваља од делова, извадили бакар и алуминијум, а каросерије пресовали и продавали у старо гвожђе.
Ове године украдена су и четири камиона - шлепера. Такође, шанери су мазнули и четири грађевинске комбиноване машине вредне од 40.000 до 60.000 евра, и то из ограђених простора!? Једна је украдена с градилишта, док су три одвежене из кругова приватних фирми од којих је једна имала и физичко обезбеђење. Иако звучи невероватно да се и те машине продају на црном тржишту, испада да на њему ипак имају цену.
Раде Матијевић каже да су ове године забележена и четири случаја изнуда и уцена на основу украдених возила.
– Један власник „голфа четворке“ старе око седам година није хтео да сарађује с полицијом већ је прошлог месеца сам однео у Загреб договорених 1.500 евра за откуп свог возила. Крадљивци су, како најчешће бива, узели паре, а кола нису вратили, па је тек онда случај доспео до нас. Оваквих случајева у последње време има забележених на подручју Новог Сада, Суботице и Београда – наводи Матијевић. – Лопови, иначе, откуп не раде у Србији, јер из искуства знају да због полиције постоји велика шанса да посао крене наопако. Стога од власника возила по правилу траже да новац пренесе преко границе, где није почињена крађа.
Матијевић објашњава да се возила најчешће краду уз помоћ руског кључа или ломилице, којима се поломи бравица на вратима. Уколико је у ауто уграђена и електронска заштита, лопови користе и уређај за декодирање возила који служи за то да систем не тражи кодиран кључ.
– За најпростоју крађу возила без електронске заштите добро истренираним лоповима треба 11 секунди, док ће за два минута „одрадити” комликованији посао, ауто са заштитом. Крадљивци при томе не иду сами, већ по двојица или тројица. Партнери седе у другом ауту и чекају у приправности за непредвиђене ситуације. Ако одраде посао, тај који је био на „стенд бају“ иде испред и „чисти пут“ – прича саговорник „Дневника”.
Нека возила у деловим заврше на ауто-отпадима, док се другима фалсификују бројеви шасије и мотора, па се попново региструју. Висока класа возила, лимузине и џипови, углавном завршавају на источном тржишту, од Турске па све до Блиског истоку.
По Матијевићевим речима, крадљивци возила углавном нису агресивни, осим у моментима кад се нађу у безизлазној ситуацији, када могу постати опасни. Они, иначе, по правилу раде за газду, који можда има ауто-отпад или сервис, или, пак, одвози аутомобиле ван земље.
– Међу лоповима се понекад појављују нова лица, која дођу са стране – из Београда, БиХ и Црне Горе. Периодични извршиоци су и наркомани и малолетници, али су њима приоритет провале и дилерисање, док им је крађа возила успутно дело. Они украду старог „југића“, одраде провалу, натоваре плен и на крају негде оставе ауто. Ипак, већина крадљиваца аутомобила су наши стари познаници, повратници у тим делима – каже инспектор Матијевић.
Недавно су тако расветљене бројне крађе возила које су починиле само две особе – малолетник и педесетогодишњак без сталног пребивалишта, који има такав статус јер је стално у затвору па не стигне да одради папирологију. Елем, први се терети да је за мање од два месеца украо 11 аутомобила и покушао крађу још три, док је његов старији „колега” ухапшен након што је мазнуо ауто полицајцу. Наиме, само што је изашао из затвора на Клиси, дотичног су довезли до аутобуске станице, а он је пешке прешао неколико стотина метара до паркинга испред Полицијске управе. Не знајући шта је у тој плавој згради, одмах је украо један ауто, који је, иначе, био паркиран баш испод прозора канцеларије за крађе возила! Овог педесетогодишњака ће, иначе, Тужилаштво гонити за оробљавање најмање шест аутомобила, као и за двадесетак провала приде.
Миша Вујачић

Нова мода
Летос је у Нови Сад стигла нова мода: почеле су крађе скупоцених новијих мотоцикала, пре свега „сузукија“ и „кавасакија“, који вреде као и добри аутомобили. Искуство, међутим, показује да се на њима ретко фалсификују бројеви на шасији и мотору, јер су непогодни за прекуцавање, па се стога двоточкаши по правилу растављају на делове и тако продају.

Додатна заштита
Раде Матијевић је апеловао на власнике аутомобила да своје четвороточкаше на разне начине. „Само електронска заштита није довољна гаранција од крађе. Потребна је додатно осигурање. Јер лопови кад виде неки систем као ’зедер’ и аларм одустају и иду на кола без заштите”, наводи саговорник „Дневника”.

_________________
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Čet, 23. 12 2010. 14:13 
OffLine
Forum Member

Pridružio se: Sub, 07. 11 2009. 17:15
Postovi: 518
I apel nikad ne ostavljajte ključeve u perionicama iako imate kodirani ključ...


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Čet, 23. 12 2010. 14:20 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pon, 07. 7 2008. 8:39
Postovi: 3464
Lokacija: B. Palanka
Garaža: Opel Astra H 1.9cdti
Pa peres kod nekog koga znas i to je to ;)

Ako nisi u svom mestu onda na pumpe odnosno na operi sam sistem.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Čet, 23. 12 2010. 16:05 
OffLine
Forum Member

Pridružio se: Pet, 08. 9 2006. 22:39
Postovi: 319
ftj je napisao:
I apel nikad ne ostavljajte ključeve u perionicama iako imate kodirani ključ...


Pa kako da peru ga guraju? Neke stvari su neminovnost.... zeder, igla, alarm i slicno ne ostavljas, ali kljuceve moras...

E sad da znas nekoga ko ima perionicu, to je vec malo teze. To sto imam "poverenje" u neku perionicu se opet svede na to da cesce idem pa se "prepoznajemo", castis ih i tako to... ali to je daleko od poznavanja. I to poverenje je da verujem da ce auto oprati, a to sto sam 20-ti put tamo je znak da mi niko jos nije iskopirao kljuc :) No ako se naljute sto me nema, ko zna :)


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Sre, 29. 12 2010. 10:39 
OffLine
Forum Member

Pridružio se: Sub, 07. 11 2009. 17:15
Postovi: 518
Budi im na dohvat ruke pa im ti pomeri. Pričam ti iz iskustva, ja sam ostavio auto u nekoj maloj perionici u zemunu(prvi i jedini put) sa kodiranim ključem i saobraćajnom(gde piše adresa) i 3 dana kasnije nije mi bilo auta ispred zgrade. Nikad nisam razmišljao o tome jer sam mislio da to kodiranje nešto znači ali posle sam saznao da se vrlo lako i to iskopira i da to najčešće i rade.


Vrh
 Profil  
 
PostPoslato: Sre, 29. 12 2010. 11:10 
OffLine
Forum Member
Korisnikov avatar

Pridružio se: Pon, 27. 10 2003. 12:06
Postovi: 4209
Lokacija: Novi Sad, exVojvodina
Garaža: VW Polo 1,6 TDI
Saobraćajna uvek u dzepu, u perionice se ne ide (imate automatske ili ove sa samoposluzivanjem), a zeder kljuc se uvek odvaja kada se auto ipak mora ostaviti negde (u servisu npr.)...


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 251 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1 ... 13, 14, 15, 16, 17  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu
Ne možete slati prikačene fajlove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
POWERED_BY
Prevod - www.CyberCom.rs

www.vrelegume.rs